Του Νίκου Μπογιόπουλου
«Στη σημερινή συνεδρίασή της η Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων, κατόπιν αιτήματος της κυβέρνησης…».
Έτσι ξεκινάει η ανακοίνωση του υπουργείου Υγείας και του Θανάση του Πλεύρη. Για να μας πει τί;
Ότι «κατόπιν αιτήματος της κυβέρνησης» (για να μην έχουμε και καμία αμφιβολία, δηλαδή, ποιος υπαγορεύει, ποιος αποφασίζει και ποιος έρχεται μετά να συναινέσει στα προαποφασισθέντα), τα γήπεδα θα έχουν 50% πληρότητα, στα μπουζούκια το μερακλαντάν θα γίνεται και στα όρθια, ότι οι σχολικές εκδρομές επανέρχονται σαν να μην συμβαίνει τίποτα κοκ.